Amb l'objectiu de fomentar l'emprenedoria mitjançant la creació d'una cooperativa a l'aula que serà gestionada pels nens i nenes, engega la segona edició del projecte anomenat 'Escola Emprenedora' i que porta a terme l’Escola Pompeu Fabra.
Aquest projecte compta amb un programa que es desenvoluparà durant tot el curs escolar 2011-2012 i en què participarà l’alumnat de les tres línies de sisè de primària. Es treballaran comportaments, habilitats i actituds emprenedores com per exemple la iniciativa, la cooperació, l’assumpció de risc, la creativitat, la planificació i l’organització de la feina i el treball en equip. També es desenvoluparan competències bàsiques en habilitats socials, verbals i de comunicació i es reforçaran fonamentalment coneixements acadèmics com les matemàtiques, el llenguatge, la plàstica i la informàtica.
Aquest projecte és possible gràcies a la feina de l’Escola Pompeu Fabra, amb la col·laboració de la secció de desenvolupament local de l’Àrea de Promoció Econòmica i el suport del Departament d'Educació i el Centre de Recursos Pedagògics, aposta pel foment de l'emprenedoria.
|