'Amics del Teatre Zorrilla' inicia aquest dilluns dia 30, un cicle al voltant del món del teatre. Aquest cicle comptarà amb tot un seguit d'activitats com col·loquis i lectures que tindran lloc, segons els promotors els últims dilluns de cada mes.
La primera activitat d'aquest cicle cultural tindrà lloc el proper dilluns a dos quarts de vuit i a l'Espai Betúlia i es farà sota el títol de 'El teatre...El doblatge' on tot un seguit de professionals d'aquest art explicaran tot ho relacionat amb aquest tema. L'acte estarà presentat i moderat pel locutor i presentador de la televisió de Badalona TVB, Miquel López i participaran professionals com Ramón Canals, Toni Forteza, Lluis Marco, Anna Maria Mauri, Cristina Mauri, dobladors en actiu i també d'en Joan Vidal, un dels homes que més sap de doblatge com a tècnic.
Dins d'aquest cicle estan previstos dos actes més , que tindran lloc els dies 27 de febrer , sobre 'Teatre Musical' i el 26 de març, sobre el 'Teatre a Badalona de 1939 a 1975'.
|