L'alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, i el regidor d'Educació, Esports i Joventut, Juan Fernández, han rebut aquesta tarda a l'Ajuntament de la ciutat, l'equip infantil A del Joventut Badalona, guanyador del Campionat d'Espanya que es va celebrar del 17 al 24 de juny a Vecindario, Gran Canària. L'acte ha comptat amb la presència del president del Joventut Badalona, Jordi Villacampa.
Els jugadors, entrenats per Daniel Miret, es van imposar en la final disputada contra el Canterbury Gran Canaria, a la pròrroga, per un punt de diferència 66-65. L'equip badaloní va poder passar a la final després de vèncer a les semifinals a un altre equip canari, La Caja de Canarias Gran Canarias, per 56 a 40.
L'alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, ha felicitat els jugadors, l'equip tècnic i els familiars d'aquests joves esportistes a qui ha recordat que els valors que ara estan adquirint de disciplina, esforç, sacrifici i companyerisme els serviran en la seva trajectòria esportiva i també en el futur en la seva vida professional. Garcia Albiol ha expressat el seu suport al Joventut per tal que aquest continuï sent el principal referent de la ciutat a nivell nacional i internacional.
Aquesta és la quarta vegada consecutiva que el Club Joventut Badalona guanya la competició.
|