Els regidors de Convergència Democràtica de Catalunya a Badalona, Ferran Falcó, i Mercè Rius, i el president del partit a la ciutat, Miquel Casulà, han lliurat als representants del Banc dels Aliments de Badalona el menjar recollit durant dia de Sant Jordi en el marc de l'activitat "Una rosa solidària", amb la qual els badalonins que es van acostar a les parades de CDC al Centre i al barri de La Salut amb menjar rebien a canvi una rosa.
Els membres de Convergència, acompanyats de militants i simpatitzants, han carregat a una furgoneta dels Voluntaris Badalona desenes de caixes i bosses amb centenars de paquets i ampolles de productes bàsics d'alimentació, fonamentalment arròs, llegums, oli i llet. Avui mateix, tots aquests productes ja estan a disposició del Banc dels Aliments de la ciutat, que serà l'encarregat de repartir-los entre les famílies que més ho necessiten.
"L'experiència ha estat molt positiva i enriquidora, i la iniciativa ens ha satisfet molt, a la gent de Convergència, perquè hem pogut aportar una vessant solidària a una de les jornades festives més boniques que se celebren a Catalunya", ha explicat el president del grup municipal de CiU a l'Ajuntament de Badalona, Ferran Falcó, que ha destacat que "per damunt de tot cal agrair als badalonins que per Sant Jordi es van acostar a nosaltres carregats de menjar perquè volien participar en una acció solidària pensada per ajudar, amb un petit gest, els qui més estan patint aquesta crisi".
El regidor ha anunciat que, davant l'èxit de la iniciativa, Convergència Democràtica de Catalunya prepara més accions d'aquest tipus, si és possible començant ja amb les properes Festes de Maig.
|